Qui mana en aquest país?

Final de mes.

Caram!: no m’han carregat el rebut d’autònoms de la Seguretat Social.

Bronca amb el banc, per tal que m’expliquin els motius del no pagament quan, per sorpresa meva, la noia que m’aten assegura, gairebé jura, que no ha arribat el rebut ni al seu dia ni l’endemà.

Doncs cap a l’oficina de la Seguretat Social hi falta gent. I, sorpresa!, un cop sóc allà, el funcionari fet un mar d’excuses em diu que d’una forma unilateral el BBVA ha re-dirigit tots els rebuts d’autònoms als comptes d’aquells que en som clients.

M’explica que les remeses ells les lliuren al BBVA, que és el que els fa de banc a la Seguretat Social. I que aquest els ha carregat sense dir ni ase ni bèstia ni, per suposat, tenir la ordre explícita dels lliurats, als comptes d’aquells que són clients del BBVA en lloc d’enviar-los als bancs de destí. En fi, que ha decidit quedar-s’ho tot a casa d’una forma unilateral.

Em diu que els funcionaris de la Seguretat Social es cuidaran de solucionar-ho durant aquest mes, sense cap mena de recàrrec pels afectats.

Jo sóc client del BBVA, per això no havia arribat el rebut al banc habitual.

Afortunadament el meu és un compte que no opera i per tant no han pogut fer el càrrec. Si no, d’una forma unilateral, els del BBVA haurien canviat el compte de càrrec sense ni tant sols comunicar-m´ho.

- “Potser és que el BBVA necessita efectiu” - penso jo, bo i sortint de l’oficina de la SS.

Però tot seguit em ve al cap de preguntar-me:

- “Però… qui coi mana en aquest país?!”…

I encara després:

- “A la Catalunya Estat també passaran aquestes coses?”






Nota: No m’ha passat a mi, encara que escrigui en primera persona. Però ha passat.

Comentaris